Help desk

Bestellen & BetalenBezorgenAdvies & InstallatieGarantie & RetournerenMijn account & Privacy
Garantie & Retourneren
Mag ik mijn artikelen retourneren?Arrow down green
Omdat we je product speciaal voor jou op maat gemaakt hebben, kunnen we het niet zoals een paar schoenen terug in ons rek zetten voor een andere klant. Mocht het geleverde product echter niet overeenkomen met wat je hebt besteld, dan mag je het product uiteraard wel retourneren en dan zorgen wij dat het juiste product zo snel mogelijk jouw kant opkomt. Je kunt een retour aanvragen bij ‘Mijn bestellingen’ in je Cobli account. Geef duidelijk aan wat de reden van je retouraanvraag is en stuur een duidelijke foto mee.
Heb ik herroepingsrecht?Arrow down green
Hoe werkt het retour sturen?Arrow down green
Ik heb mijn bestelling met transportschade ontvangen.Arrow down green
Mijn product heeft niet de juiste afmetingenArrow down green
Mijn product functioneert niet (meer) goed.Arrow down green
Mijn product is beschadigd of incompleet uit de verpakking gekomen.Arrow down green
Ik heb een ander product ontvangen, dan ik heb besteld.Arrow down green
Wat is de status van mijn retouraanvraag?Arrow down green
Niet kunnen vinden wat je zocht?
Neem contact op met onze klantenservice. Voor het aanvragen van een retour klik hier
BerichtStuur ons een bericht
TelefoonWij bellen jou
TelefoonBel ons
Stuur een bericht naar info@cobli.euAls je een vraag hebt over of naar aanleiding van een geplaatste order,  kun je gebruik maken van de contactpagina in je Cobli account.
Gegarandeerd de laagste prijzen van de Benelux!
Naar boven